بهترین مرکز جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز

بهترین مرکز جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز

بهترین مرکز جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز 

عمل بینی به صورت نیمه فانتزی یکی از پرطرفدار ترین فرم های بینی در جراحی های زیبایی است. بسیاری از افراد به دنبال بهترین مرکز جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز هستند. به همین دلیل قصد داریم در ادامه این مقاله به مزایای جراحی بینی نیمه فانتزی و همچنین فاکتورهای انتخاب بهترین متخصص جراح در شیراز نیز بپردازیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

 

جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز 

جراحی بینی نیمه فانتزی بخشی از خدمات زیبایی دکتر شهریار شاهمرادی بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز است. وی با داشتن تجربه ده ها مورد عمل بینی نیمه فانتزی توانسته است در زمره بهترین های جراحی بینی در شیراز قرار بگیرد. به گفته ایشان عمل بینی نیمه فانتزی نیاز به دقت زیادی داشته و برای ایجاد فرم جدید بینی بایستی صبورانه عمل جراحی را انجام داد.

 زیرا در مدل نیمه فانتزی، بینی متناسب با فرم صورت کوچک و تراشیده می شود. همچنین برای ایجاد قوس کوچک روی بینی که نه مانند بینی های طبیعی صاف بوده و همچون فرم های عروسکی سر بالایی نیست، نیاز به دقت عمل فراوان دارد. شدت قوس در این فرم از بینی همانند بینی های فانتزی زیاد نیست اما در مقابل ظرافت و زیبایی خاص خود را نیز حفظ خواهد کرد. جراحی بینی نیمه فانتزی برای افرادی که فاصله لب بالا تا بینی آنها زیاد است بسیار مناسب خواهد بود. همچنین افرادی که گردی صورت آنها ریز است مناسب ترین کاندید برای عمل بینی نیمه فانتزی هستند.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی 

افرادی که دارای فرم صورت کوچک و ریزی هستند و همچنین بینی آنان دارای ساختار استخوانی است بهترین نتیجه را از جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز خواهند داشت. البته در نهایت عمل بینی با سلیقه و به درخواست بیمار انجام خواهد شد. اما در هر کلینیک معتبری لازم است استاندارد های زیبایی به بیمار گوشزد شود. به طور کلی مدل نیمه فانتزی فرمی از بینی است که مدل آن مابین فرم بینی طبیعی و فانتزی قرار دارد. قوس بینی بسیار ملایم بوده ولی در عین حال ظرافت بالایی دارد. به همین جهت در میان زیبا جویان عمل بینی نیمه فانتزی بسیار پرطرفدار شده است. در عمل بینی نیمه فانتزی همانند جراحی بینی طبیعی تمامی مشکلات تنفسی و انحراف تیغه بینی قابل درمان بوده و بیمار پس از عمل کمتر دچار مشکلات تنفسی خواهد شد. این در صورتی است که اغلب افراد در عمل بینی فانتزی مدتی دچار تنگی نفس و گرفتگی سوراخ بینی خواهند شد. 

 

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی

 

جراحی بینی طبیعی در شیراز 

ایجاد فرم ظاهری جدید بینی کاملا سلیقه ای است. اما اگر در مرکز جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز اقدام به عمل زیبایی کنید حتما به شما در خصوص انتخاب نوع مناسب فرم بینی مشاوره ارائه خواهد داد. پزشک معالج بهترین شخص برای دریافت مشاوره است. پزشک حاذق به بیمار متذکر می شود که مدل نیمه فانتزی برای بینی های گوشتی با محدودیت همراه است. هرچند پزشک مجرب توانایی عمل نیمه فانتزی را برای بینی های گوشتی نیز خواهد داشت. همچنین پزشک با تجربه به بیمار خود متذکر می شود که فرم نهایی صورت با چه نوع و یا فرم بینی زیباتر خواهد شد. اعتماد به پزشک معالج نتیجه نهایی را برای شما مطلوب تر خواهد کرد. 

 

ویژگی های بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز 

جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز با استفاده از متد ها و روش های روز دنیا انجام خواهد شد. بهترین پزشک جراح در کلینیک خود دارای تجهیزات مدرن بوده و در تمامی روش های جراحی دارای تبحر و مهارت است. کسانی که به دنبال جراحی بینی فانتزی در شیراز هستند و یا خواهان جراحی بینی خود به صورت طبیعی یا نیمه فانتزی هستند، بایستی به دنبال بهترین پزشک جراح باشند. برای یافتن بهترین متخصص بایستی به کلینیک های زیبایی مراجعه کرد و از بیماران در خصوص رضایت آنها از عمل پرس و جو کرد. نمونه ای از عمل های هر یک از پزشکان را مشاهده نموده و تمامی موارد دیگر همچون؛ رفتار پرسنل و پزشک و همچنین امکانات موجود در کلینیک و هزینه عمل را نیز در نظر گرفت. بهترین متخصص جراح بیشترین میزان رضایت را از بیماران دریافت می کند. بنابراین جراحی که بیشتر بیماران از عملکرد وی رضایت داشته باشند به عنوان بهترین پزشک شناخته می شود. 

تماس و مشاوره : ۰۹۳۸۶۸۶۴۷۳۸
footer footer
دکتر شهریار شاهمرادی

دکتر شهریار شاهمرادی

دکتر شهریار شاهمرادی متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصيل از دانشگاه شیراز مدت یازده سال سابقه انجام عمل راینوپلاستی دارم بیشتر در زمینه مدل طبیعی و نیمه فانتزی کار میکنم

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما