بهترین مرکز جراحی درمانی بینی در شیراز

بهترین مرکز جراحی درمانی بینی در شیراز

بهترین مرکز جراحی درمانی بینی در شیراز 

یافتن بهترین پزشک جراح برای درمان مشکلات بینی مسلما کار دشواری است. افرادی که قصد دارند در شیراز جراحی بینی انجام دهند بایستی به دنبال بهترین جراحی درمانی بینی در شیراز باشند. جراحی بینی با هدف درمانی و رفع مشکلاتی چون انحراف و پولیپ نیاز به تخصص و مهارت بالای پزشک جراح دارد. اگر برای رفع مشکلات بینی با هدف درمانی و زیبایی به دنبال بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز هستید، این مقاله را از دست ندهید. 

 

جراحی درمانی بینی در شیراز 

عمدتا هدف از جراحی درمانی بینی بهبود عملکرد تنفسی است. بهترین مراکز جراحی درمانی بینی در شیراز جراحی زیبایی و درمانی را به صورت همزمان نیز انجام خواهند داد. در جراحی درمانی مشکلاتی چون انحراف یا سیتوپلاستی، درمان سینوزیت و پولیپ بینی رفع خواهند شد. در ادامه به توضیحات جامعی در خصوص جراحی درمانی بینی خواهیم پرداخت. 

 

جراحی انحراف بینی در شیراز 

سیتوپلاستی یا جراحی انحراف بینی یکی از انواع خدمات ارائه شده توسط مراکز جراحی درمانی بینی در شیراز می باشد. انحراف بینی به معنی مسدود شدن یک یا تقریبا هر دو سوراخ های بینی است. در این صورت تنفس برای افرادی که دارای انحراف بینی هستند مشکل خواهد بود. انحراف بینی ممکن است ظاهر بینی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. کج شدن بینی نتیجه این عارضه خواهد بود. در نتیجه بسیاری از افراد همزمان با جراحی درمانی اقدام به جراحی زیبایی بینی نیز خواهند کرد.

بهترین مرکز جراحی درمانی بینی در شیراز 

جراحی پولیپ بینی در شیراز 

پولیپ به توده های نرم گفته می شود که در مسیر سینوس ها قرار دارد. این توده های غیر سرطانی ممکن است علائمی چون سردرد، سرماخوردگی و مشکلات تنفسی را برای افراد به وجود بیاورند. توده های پولیپ در دو نوع خوش خیم و بدخیم وجود دارند. بهترین مرکز جراحی درمانی بینی در شیراز  دارای تجربه و مهارت در درمان انواع پولیپ می باشد. همزمان با رفع مشکل پولیپ امکان جراحی زیبایی نیز وجود دارد. پیشنهاد ما برای رفع انواع مشکلات پولیپ و عمل زیبایی بینی مراجعه به دکتر شهریار شاهمرادی بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز خواهد بود. ایشان در زمینه جراحی درمانی و زیبایی دارای مهارت و تجربه فوق العاده هستند.  همچنین برای رفع انحراف و پولیپ بینی و جراحی زیبایی به صورت همزمان می توان به مرکز ایشان مراجعه کرد. 

 

آندوسکوپی بینی و سینوس در شیراز 

علاوه بر موارد فوق الذکر؛ جراحی درمانی بینی در شیراز شامل انجام عملیات آندوسکوپی نیز می باشد. جراحی درمانی بینی با این روش یکی از حساس ترین شیوه های درمانی خواهد بود. با استفاده از این روش انواع عفونت ها، گرفتگی، پولیپ و سینوزیت قابل درمان هستند. بهترین متخصص جراحی بینی در شیراز با استفاده از روش های متنوع جراحی انواع عارضه های حلق و بینی و جراحی های زیبایی را انجام خواهد داد. 

 

عمل بینی فانتزی در شیراز 

یکی از انواع عمل های زیبایی بینی، عمل فانتزی است. جراح عمل بینی فانتزی در شیراز علاوه بر رفع نواقص و مشکلات بینی قوس احتمالی بینی را از بین برده و آن را کوچک خواهد کرد. در این نوع از عمل، بینی در کوچک ترین سایز قرار دارد و قوس ظریفی به بینی داده می شود. به صورتی که نوک بینی سر بالایی خواهد بود. مقدار زیادی از بافت و غضروف بینی نیز برداشته می شود و بینی باریک و کوچک می شود. 

 

جراحی درمانی بینی

 

عمل بینی طبیعی در شیراز

عمل طبیعی بینی با کمترین قوس و به طبیعی ترین حالت ممکن صورت می گیرد. مرکز جراحی درمانی بینی در شیراز معمولا پس از رفع مشکلات بینی و تنفسی در صورت نیاز و خواسته بیمار بینی به شیوه کاملا نچرال نیز عمل زیبایی می شود. در این نوع از عمل پزشک سعی می کند تا عمل بینی به صورتی باشد که هماهنگی اجزای صورت از بین نرود. 

 

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز

تشخیص مشکلات بینی معمولا دارای پیچیدگی هایی است که نیاز به تجهیزات پزشکی و مهارت جراح دارد. بهترین جراحی درمانی بینی در شیراز توسط پزشکان متخصصی که دارای تجهیزات و تجربه هستند صورت می گیرد. درمان بیماری سینوزیت، رفع بیماری و مشکلات مربوط به گوش و حلق نیز در تخصص بهترین پزشک جراح در شیراز خواهد بود. جراح حرفه ای علاوه بر رفع مشکلات مذکور در انواع عمل بینی نیز مهارت بالایی دارد. 

 

هزینه جراحی درمانی بینی در شیراز 

هزینه جراحی درمانی بینی در شیراز با توجه به تعرفه های تعیین کننده قیمت مشخص می شود. هر یک از روش های درمانی دربردارنده هزینه متفاوتی هستند. برای اطلاع از هزینه دقیق جراحی درمانی بینی بایستی به وب سایت اینترنتی مراکز درمانی و زیبایی شیراز مراجعه کرد. 

تماس و مشاوره : ۰۹۳۸۶۸۶۴۷۳۸
footer footer
دکتر شهریار شاهمرادی

دکتر شهریار شاهمرادی

دکتر شهریار شاهمرادی متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصيل از دانشگاه شیراز مدت یازده سال سابقه انجام عمل راینوپلاستی دارم بیشتر در زمینه مدل طبیعی و نیمه فانتزی کار میکنم

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما