مرکز جراحی بینی استخوانی در شیراز

مرکز جراحی بینی استخوانی در شیراز

مرکز جراحی بینی استخوانی در شیراز 

بهترین مرکز جراحی بینی استخوانی در شیراز کدام کلینیک است؟ برای یافتن بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز تا انتهای این متن همراه ما باشید. در این نوشتار قصد داریم تا با روند جراحی بینی استخوانی آشنا شویم. همچنین به فاکتور های تعیین هزینه و انتخاب بهترین پزشک جراح بینی استخوانی در شیراز نیز خواهیم پرداخت. 

 

جراحی بینی استخوانی در شیراز

جراحی بینی استخوانی در شیراز با استفاده از متدهای روز عمل بینی انجام می شود. کسانی که قصد دارند در شیراز عمل زیبایی بینی انجام دهند، بایستی به بهترین پزشک جراح بینی مراجعه کنند. به طور کلی؛ به دلیل ساختمان استخوانی این فرم از بینی و تراش دادن استخوان اکثرا بازتاب عمل مورد دلخواه بیمار خواهد بود. بینی های بلند، قوز دار و دارای فرم استخوانی را اصطلاحا بینی استخوانی می گویند. به دلیل ساختار این مدل از بینی جراحی زیبایی آن در مقایسه با بینی گوشتی راحت تر است. زیرا پوست بینی استخوانی، نازک تر بوده و دارای بافت چربی کمتری است. غضروف استخوانی این مدل از بینی نیز مقاوم تر از بینی های گوشتی است. بارز ترین ویژگی ظاهری بینی استخوانی وجود برآمدگی در پل بینی است. البته لازم به تاکید است؛ در جراحی بینی استخوانی حذف برآمدگی نیاز به ظرافت دست جراح دارد. در غیر این صورت نتیجه عمل دلخواه بیمار نخواهد بود.

 

جراحی بینی استخوانی 

جراحی بینی استخوانی با دو هدف درمانی و زیبایی انجام می شود. کسانی که قصد دارند جراحی بینی استخوانی در شیراز با هدف زیبایی انجام دهند، بایستی اطلاعات خود را در زمینه انواع جراحی بینی بالا ببرند. نکته مهم برای پزشک و البته بیمار مشخص نمودن هدف از جراحی بینی است. کسانی که به دنبال تغییر فرم بینی هستند نباید از روش های تبلیغاتی مانند لیزر و یا عمل بسته بینی انتظار دریافت نتیجه داشته باشند. رفع تمامی ایرادات بینی همچون؛ رفع قوز بینی، رفع انحراف بینی، پولیپ بینی، رفع مشکلات تنفسی، کوچک کردن و... تنها با عمل باز بینی امکان پذیر است. جراح خبره با حفظ عملکرد بینی فرم آن را اصلاح کرده و تمامی ایرادات ظاهری و تنفسی را نیز برطرف خواهد کرد. 

 

بهترین مدل عمل بینی استخوانی 

فاکتورهای بسیاری برای تعیین فرم بینی وجود دارند. به همین دلیل نمی توان فرم خاصی را به عنوان بهترین مدل عمل انتخاب کرد. اقدام به جراحی بینی استخوانی در شیراز و در بهترین کلینیک زیبایی این مزیت را خواهد داشت که با توجه به فرم و سایز سایر اعضای صورت بهترین مدل عمل بینی انتخاب خواهد شد. به طور معمول در جلسه مشاوره و ویزیت قبل از عمل فرم بینی متناسب با صورت انتخاب شده و بیمار انتظارات خود را نیز در این جلسه مطرح خواهد کرد. 

 

عمل بینی طبیعی در شیراز 

بسیاری از مراجعه کنندگان به مرکز جراحی بینی استخوانی در شیراز درخواست عمل طبیعی بینی دارند. همانطور که متوجه شدیم؛ جراحی طبیعی بینی به دلیل ساختار و فرم این مدل از بینی ساده است. البته پزشک حاذق با در نظر گرفتن فرم صورت بیمار و هماهنگی سایر اعضای صورت، در نهایت فرم متناسب را برای جراحی بینی انتخاب می کند. افرادی که قصد دارند عمل بینی فانتزی در شیراز انجام دهند و یا خواهان جراحی بینی طبیعی دارند بایستی به نظر و تجربه پزشک اعتماد داشته باشند. 

 

عمل بینی استخوانی

 

بهترین پزشک جراح بینی استخوانی در شیراز 

درصد برگشت پذیری بینی استخوانی پس از عمل تقریبا صفر است. همچنین نتیجه نهایی نیز اغلب مورد تایید بیمار خواهد بود. دلیل آن قطعا بافت استخوانی و ساختار غضروفی بینی است. اما چنانچه مهارت پزشک جراح درعمل بینی استخوانی کم باشد، مسلما نتیجه برای بیمار مطلوب نخواهد بود. دکتر شهریار شاهمرادی بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز با داشتن تجربه و مهارت بالا در عمل زیبایی و درمانی توانسته است رضایت تمامی بیماران خود را به دست آورد. تبحر در جراحی انواع فرم بینی و تشخیص فرم متناسب با صورت بیمار از توانایی های ایشان در عمل زیبایی است. بنابراین پیشنهاد ما برای عمل بینی استخوانی بهترین پزشک متخصص گوش و حلق و بینی، دکتر شاهمرادی می باشد. 

 

هزینه جراحی بینی استخوانی در شیراز

افراد با اهداف زیبایی متفاوت و درمانی مختلفاقدام به عمل زیبایی بینی می کنند. ممکن است مراجعه کننده فقط از قوز بینی خود رنج ببرد. اما در مقابل بیمار دیگری علاوه بر آن از انحراف بینی و مسدود شدن سوراخ تنفسی نیز شاکی باشد. بنابراین با توجه به دامنه ایرادات بینی و نیاز به اقدامات و همچنین تجربه و مهارت پزشک هزینه عمل بینی برای هر بیماری متغیر خواهد بود. 

تماس و مشاوره : ۰۹۳۸۶۸۶۴۷۳۸
footer footer
دکتر شهریار شاهمرادی

دکتر شهریار شاهمرادی

دکتر شهریار شاهمرادی متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصيل از دانشگاه شیراز مدت یازده سال سابقه انجام عمل راینوپلاستی دارم بیشتر در زمینه مدل طبیعی و نیمه فانتزی کار میکنم

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما