کلینیک تخصصی جراحی بینی ترمیمی در شیراز

کلینیک تخصصی جراحی بینی ترمیمی در شیراز

کلینیک تخصصی جراحی بینی ترمیمی در شیراز 

منظور از جراحی ترمیمی جراحی دوباره بینی است. کلینیک جراحی بینی ترمیمی در شیراز با هدف رفع ایرادات ظاهری و تنفسی بینی های عمل شده خدمات عالی به بیماران ارائه می دهد. اما سوال اینجاست؛ آیا تمام کسانی که بر روی بینی خود جراحی زیبایی کرده اند به این عمل نیاز دارند؟ قطعا پاسخ به این سوال نه است. چنانچه عمل بینی توسط جراح ماهر و متبحر انجام شود هیچگاه به عمل ترمیمی نیاز نخواهید داشت. چنانچه تمایل به دریافت خدمات از بهترین پزشک جراح بینی ترمیمی در شیراز هستید، این مقاله را از دست ندهید.

 

جراحی بینی ترمیمی در شیراز
کلینیک جراحی بینی ترمیمی در شیراز با هدف رفع تمامی ایرادات درمانی و زیبایی بینی خدمات ارائه می دهد. به پروسه جراحی دوباره بینی عمل شده جراحی ترمیمی گفته می شود که در عمل قبلی ایرادات آن به طور کامل رفع نشده و یا پس از عمل دچار ایرادات تنفسی و افتادگی و... شده است. بنابراین در مراکز جراحی زیبایی با هدف رفع تمامی ایرادات جزئی و آسیب های شدید عمل بینی ترمیمی انجام خواهد شد. در این جراحی اقدام به رفع آسیب های بافتی می شود. حتی ممکن است هیچ آسیب بافتی وجود نداشته باشد اما بیمار از فرم بینی خود راضی نباشد که در صورت نیاز جراحی ثانویه بر روی بینی انجام خواهد شد. 


دلایل نیاز به جراحی بینی ترمیمی 
نکته مهم در خصوص جراحی بینی ترمیمی در شیراز بهره مندی از بهترین جراح متخصص زیبایی است. به کمک بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز با اطمینان خاطر می توان اقدام به جراحی ترمیمی کرد. اما به چه دلایلی به جراحی بینی ترمیمی نیاز خواهیم داشت؟ همانطور که پیش تر نیز گفته شد؛ جهت رفع مشکلات و ایرادات جراحی قبلی و یا به طور مثال برای ترمیم بینی شکسته شده نیاز به جراحی ترمیمی خواهد بود. به هر حال به دلایل ذیل جراحی بینی ترمیمی انجام خواهد شد؛ 
1.    ایجاد فرو رفتگی یا اسکار داخلی و خارجی در بینی 
2.    عدم تعادل و هماهنگی پره های بینی پس از عمل 
3.    فیبروز بینی 
4.    افتادگی نوک بینی 
5.    مسدود شدن راه تنفسی 
6.    عدم هماهنگی و یکسان نبودن سوراخ های بینی 
7.    انحراف شدن تیغه بینی 
8.    عدم رفع قوز بینی در عمل قبلی 
9.    بیش از حد باریک شدن تیغه بینی 
10.    عدم رضایت از سایز بینی 
11.    حالت گیره ای بینی 

 

جراحی بینی ترمیمی در شیراز

 

روند جراحی بینی ترمیمی

شاید برای کسانی که تمایل به جراحی بینی ترمیمی در شیراز دارند سوال باشد که جراحی ثانویه به چه صورت است؟ جراحی بینی ترمیمی با توجه به نوع ایراد بینی ممکن است در مطب با بیهوشی موضعی و یا در اتاق عمل و با بیهوشی کامل انجام شود. برای رفع مشکلات جزئی با برش های داخلی سعی در رفع ایرادات خواهد شد. اما برای مشکلات حاد تر نیاز به برش خارجی خواهد بود. همچنین ممکن است برای رفع برخی از مشکلات از روش جراحی بسته استفاده شود. اما در اکثر موارد نیاز به عمل جراحی باز می باشد. به طور مثال در صورت اضافه کردن غضروف نیاز به جراحی باز خواهد بود. اما نکته مهم در خصوص جراحی بینی ترمیمی، مدت زمان مورد نیاز برای عمل است.

 دکتر شهریار شاهمرادی بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز بهترین زمان برای جراحی ترمیمی را یکسال پس از جراحی اولیه عنوان کرده است. به گفته وی برای رسیدن به فرم نهایی بینی و ظاهر شدن مشکلات احتمالی و همچنین رفع کامل ورم بینی یکسال مدت زمان نیاز است.

 

عمل بینی فانتزی در شیراز 

یکی از دلایل نیاز به جراحی بینی ترمیمی در شیراز عدم رضایت از سایز بینی و بزرگ بودن آن است. بسیاری از مراجعه کنندگان تمایل به عمل بینی فانتزی و یا طبیعی داشته اند. اما نتیجه عمل برخلاف انتظار آنها بوده است. برای عمل بینی طبیعی در شیراز و یا عمل بینی فانتزی و نیمه فانتزی بایستی به پزشک متخصص و با سابقه در این زمینه مراجعه کرد. به همین دلیل همواره به افراد توصیه می شود برای جلوگیری از عمل ترمیمی به پزشک متخصص و مجرب مراجعه شود. 

پزشک مجرب و با مهارت تمامی موارد را قبل و حین عمل می سنجد و با حفظ عملکرد بینی اقدام به طراحی فرم آن خواهد کرد. متاسفانه بسیاری از افراد زیبایی و اعتماد به نفس خود را به دلیل بی تجربه بودن پزشک جراح از دست خواهند داد. همچنین برای عمل بینی ترمیمی به تخصص پزشک متبحر در این زمینه نیاز است. زیرا گاهی اوقات شدت آسیب وارد شده به بینی در جراحی اولیه زیاد است. در نتیجه کار برای جراحی ترمیمی مشکل خواهد بود و مهارت فوق العاده جراح نیاز دارد. 

تماس و مشاوره : ۰۹۳۸۶۸۶۴۷۳۸
footer footer
دکتر شهریار شاهمرادی

دکتر شهریار شاهمرادی

دکتر شهریار شاهمرادی متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصيل از دانشگاه شیراز مدت یازده سال سابقه انجام عمل راینوپلاستی دارم بیشتر در زمینه مدل طبیعی و نیمه فانتزی کار میکنم

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما