کلینیک جراحی بینی گوشتی در شیراز

کلینیک جراحی بینی گوشتی در شیراز

کلینیک جراحی بینی گوشتی در شیراز 

تخصصی ترین کلینیک جراحی بینی گوشتی در شیراز کدام مرکز است؟ بسیاری از افراد موافق عمل بینی گوشتی نیستند. دلیل آن را بازگشت دوباره فرم بینی می دانند. اما آیا این نظریه صحیح است؟ دکتر شهریار شاهمرادی بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز در خصوص عمل بینی گوشتی نظر متفاوتی دارد. به گفته ایشان؛ بینی به دو نوع بینی گوشتی و استخوانی تقسیم می شود. جراحی زیبایی بینی گوشتی نیاز به مهارت بالای پزشک دارد. زیرا در صورت عدم تجربه و مهارت در عمل بینی گوشتی پس از مدتی بینی به فرم اولیه خود باز می گردد. اگر شما هم به دنبال بهترین کلینیک جراحی بینی گوشتی در شیراز هستید، پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. 

 

جراحی بینی گوشتی در شیراز 

بینی گوشتی دارای پوستی ضخیم، غضروف های ضعیف، نوک پهن، منافذ و پره های باز است. تفاوت اصلی بین بینی های گوشتی و استخوانی ضخامت پوست است. جراحی بینی گوشتی در شیراز با هدف رفع گوشت های اضافی، کاهش پهنای سوراخ ها و فرم گیری بهتر بینی صورت می گیرد. چنانچه این عمل توسط بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز صورت بگیرد، نتیجه بدون نقص خواهد بود. همچنین در آینده نیازی به جراحی ترمیم بینی عمل شده نیز نخواهد بود. 

 

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز 

روش های مختلفی برای عمل بینی گوشتی وجود دارند. جراحی بینی گوشتی در شیراز نیز با همه روش های موجود با توجه به فرم و حالت بینی انجام می شود. جراحی بینی باز و بسته انواع عمل بینی می باشند. افرادی که خواهان تغییرات زیادی در بینی خود هستند بایستی از طریق روش عمل باز جراحی شوند. در روش بسته رینوپلاستی در داخل بینی صورت می گیرد. در این روش جراح، ساختمان داخلی بینی را دست کاری می کند و پوست بینی را نگه می دارد. البته روش بسته در موارد خاصی کاربرد دارد. پیشنهاد دکتر شاهمرادی استفاده از روش باز برای عمل بینی گوشتی می باشد. دلیل آن نیز منسوخ شدن روش بسته برای عمل زیبایی است. 

 

عمل بینی طبیعی در شیراز 

بهترین تکنیک ها جهت جراحی بینی گوشتی در شیراز به کار برده می شوند. قطعا در بین روش های ذکر شده روش جراحی باز برای بینی گوشتی مناسب تر خواهد بود. زیرا در این روش جراح دارای زاویه دید مناسب برای رفع نواقص است. بهترین جراحان در عمل بینی گوشتی، ابتدا اقدام به تقویت بافت غضروفی می کنند.  دکتر جراح به کمک تیغه میانی بینی یا غضروف سپتوم بافت غضروفی را تقویت خواهد کرد. عمل بینی گوشتی نیاز به دقت و مدت زمان بیشتری در مقایسه با عمل بینی استخوانی دارد. دلیل آن نیز ضعف غضروف ها و نیاز به تقویت آنها در زمان عمل جراحی می باشد. جراح با تجربه بافت نرم بینی را نازک تر کرده و غضروف بینی را بیشتر به نمایش می گذارد. در این حالت ظاهر بینی زیباتر خواهد شد.

 

عمل بینی فانتزی در شیراز 

جراحی بینی گوشتی در شیراز بایستی توسط پزشک حاذق صورت بگیرد. بسیاری از افراد در مراجعه به پزشک خواهان عمل بینی فانتزی هستند. می دانیم عمل بینی به صورت عروسکی و فانتزی به معنی کوچک شدن سایز بینی تا حد امکان است. سوال اینجاست آیا امکان عمل بینی عروسکی برای بینی های گوشتی نیز وجود دارد؟ مسلما به دلیل ساختار غضروفی بینی های گوشتی محدودیت برای عمل زیبایی وجود دارد. به همین دلیل پزشک با تجربه با در نظر گرفتن نوع و فرم بینی جراحی زیبایی بینی گوشتی را انجام خواهد داد.

 

عمل بینی گوشتی

 

بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز  
کسانی که قصد دارند در شیراز عمل بینی انجام دهند بایستی به موارد بسیاری توجه کنند. جراحی بینی گوشتی در شیراز نیازمند یافتن پزشک حاذق می باشد. زیرا همانطور که متوجه شدیم؛ عملی بینی گوشتی نیاز به تبحر و مهارت بالای پزشک دارد. در غیر این صورت بینی پس از مدتی به فرم اولیه باز می گردد و نیاز به عمل ترمیمی خواهد داشت. بنابراین؛ اگر بینی شما نیز از نوع گوشتی است باید به این مسئله توجه کنید که در نهایت تجربه و مهارت پزشک می تواند نتیجه قابل قبولی را برای شما به ارمغان بیاورد. لبخند رضایت از نتیجه عمل توسط بهترین پزشک جراح زیبایی شیراز به شما هدیه داده خواهد شد. 

تماس و مشاوره : ۰۹۳۸۶۸۶۴۷۳۸
footer footer
دکتر شهریار شاهمرادی

دکتر شهریار شاهمرادی

دکتر شهریار شاهمرادی متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصيل از دانشگاه شیراز مدت یازده سال سابقه انجام عمل راینوپلاستی دارم بیشتر در زمینه مدل طبیعی و نیمه فانتزی کار میکنم

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما